00:00
00:00
View Profile rebaz
the world stop turning when DD II : The revenge said "The end" ....

Rebaz_Talei @rebaz

29, Male

NLalmere, Stedenwijk N

Joined on 11/7/05

Level:
9
Exp Points:
850 / 900
Exp Rank:
57,138
Vote Power:
5.15 votes
Rank:
Town Watch
Global Rank:
60,003
Blams:
23
Saves:
102
B/P Bonus:
2%
Whistle:
Normal
Trophies:
13
Medals:
74

Comments (7)

Lol, not bad. After all, the dragons are pretty good at double teaming. Drop me a line if you need another voice actor sometime!

lol, your profile pic looks like nick jonas *seriousface* we rape nick jonas in these part son, you better high tail it back to the prettyworld. (:D)

haha i'm going to replace it as soon as i find a decent picture of a animation.

-Rebaz

Great to noticed your making flash movies again, perhaps you'll one day make something crazy that would get all the Double Dragon fans to go crazy over for.

Can't wait to see more, cheers

Just in response to your response to my comment.. (lol)

I messaged LoveYouChunk like a year ago what to do to fix that quality. He told me that it worked & the quality of all the sprites were fixed up. It wasn't that he ripped the sprites bad, it's just that some of the sprites that got imported had weird default bitmap settings in flash & it smoothed the images.

But yeah, wish he'd update it on NG with that version. That'd be cool.

i see, yeah i have been trying to get in contact with him. if i'd get some business goin on here, i'd even willing to pay him to make a part 3 and upload it on my youtube channel, ofcourse with his name all over it. but damn, he is one of the reasons i got back into flash animating. to bad he didnt upload it, i hope he will ever respond to my pm's =(

Can't wait. Definitely one of the top 5 spriters here on NG

My goodness, creator of "Weed all day", is officially back!

i missed you too.